בחרו עמוד

סמי איליה משרד עו"ד

Samy Ilia, Law Office

הגירה/אזרחות ישראלית

צרו איתנו קשר

077-2015483

דרך יפו 51, חיפה 3341211

  

עו"ד סמי איליה

בעל ניסיון מיוחד רב ומוכח בתחום דיני משטרת ישראל, חקירה פלילית וביטחונית, שיטות חקירה בישראל, קהיליית הביטחון התביעה הפלילית בישראל והמשפט הפלילי.

הגירה/אזרחות ישראלית

הסדרת מעמד תושב/ אזרחות ישראלית למהגרים לישראל:

מסרת המעמד במקרים של :
1. איחוד משפחות – השארתם את בני המשפחה במדינת המקור ואתם זכאים לפי חוק השבות לתעודת תושה או אזרחות? נעשה לאפשר איחוד משפחתכם בישראל.

2. התחתנתם או חיים עם בן זוג זר? – משרד הפנים מקשה מאוד מתן אזרחות לבן הזוג (בת הזוג) מחמת חוק השבות ואתם נזקקים לנתב גרכיכם בסבך הבירוקרטיה. אתם נזקקים לעורך דין שידע להתמודד משפטית עם הקשיים והבירוקרטיה.

3. פליטים, מבקשי מקלט – סולקתם ממדינתכם או לא ניתן לחזור אליה בשל חשש לחיכם? אתם מבקשים מקלט בישראל? – משימה לא פשוטה. אתם נזקקים לעורך דין שיטפל לכם בבקשה מול הרשויות.

4. שהייה בישראל עקב מקרים הומניטריים – נפרדתם מבן/בת הזוג בישראל וחיים במדינה אחרת ו/או ויתרתם על האזרחות הישראלית או אתם פליטים ואתם חייבים להיות כאן עם בן משפחה בשל מצב רפואי ? או עקב סיבה אחרת שמחייבת שהות כאן? אנו נסייע מול הרשויות כדי לאפשר חריג זה מטעמים הומניטריים.

פנו אלינו וננסה לסייע לכם באופן מקצועי.
סמי איליה, עו"ד

<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/page.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fsi.law.co.il%2F&tabs=timeline&width=375&height=250&small_header=false&adapt_container_width=true&hide_cover=false&show_facepile=true&appId" width="375" height="250" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowTransparency="true"></iframe>

10 + 13 =