בחרו עמוד

סמי איליה משרד עו"ד

Samy Ilia, Law Office
 

עבירות אלימות במשפחה

צרו איתנו קשר

 

077-2015483

 

דרך יפו 51, חיפה 3341211

 
  

עו"ד סמי איליה

בעל ניסיון מיוחד רב ומוכח בתחום דיני משטרת ישראל, חקירה פלילית וביטחונית, שיטות חקירה בישראל, קהיליית הביטחון התביעה הפלילית בישראל והמשפט הפלילי.

עבירות אלה כוללות מרכיב של תקיפה או איומים המופנים כלפי בן זוג, בן משפחה קטין, לרבות בן משפחה שהוא חסר ישע. מערכת המשפט נוטה להחמיר בעונשם של נאשמים שהורשעו בעבירות אלימות במשפחה, זאת לאור המרקם המשפחתי העדין ובגלל ריבוי המקרים וחומרתם. בעבירות אלמ"ב קיימת אף "חזקת מסוכנות" שבבסיסה מצויה ההנחה כי מרגע שקיימות ראיות לכאורה נגד אדם כי עבר עבירה של אלימות במשפחה אזי הוא מסוכן לציבור ולמתלוננת ו/או לילדיו, והנטל להוכיח את ההיפך מוטל עליו ולא על רשויות התביעה. כמו כן, ישנם שלושה צווים שיפוטיים המהווים מעין מתן "עזרה ראשונה" והגנה מפני אלימות שהופעלה במשפחה וכן מניעת הישנותה – צו הרחקה, צו הגנה וצו למניעת הטרדה מאיימת.
בתי המשפט במדינת ישראל מייחסים חשיבות רבה לענישה חמורה כלפי מי שהורשע בעבירות אלימות במשפחה וזאת במטרה לייצר הרתעה. אם הוגש נגדכם כתב אישום שעיקרו בעבירת אלימות במשפחה לא מן הנמנע הוא שאתם עומדים בפני מאסר בפועל – רק מעורבותו של עורך דין פלילי ומנוסה שילווה אתכם לכל אורכו של התהליך עשויה לבלום כתב אישום חמור ושהות מאחורי סורג ובריח.

למי לפנות במקרה של עבירות אלימות במשפחה?

עבירות אלימות במשפחה – עורך דין

עבירות אלימות במשפחה, נחשבות לחמורות אצל רשויות החוק ומוענקות להן תשומת לב רבה. הסיבה העיקרית היא בין היתר, בגלל הפגיעה במרקם המשפחתי ובגלל הקרבה הקיימת בין הפוגע והנפגע שלרוב, הינו חסר ישע. מדובר על תקיפה, איומים, פגיעות מיניות ועוד. תהליך הטיפול בחשוד בעבירות אלו הינו ארוך ומתחיל בחקירות משטרתיות. מומלץ לכל חשוד להיות מלווה על ידי עורך דין פלילי. "סמי איליה משרד עורכי דין" מתמחה בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב.

עבירות אלימות במשפחה – בעלות מורכבות רבה

עבירות אלימות במשפחה, נחשבות למורכבות מבחינות רבות. הפגיעה בקטינים, בבנות ובני זוג ובאחרים במשפחה הגרעינית, נחשבות לחמורות מאוד. בעבירות אלו קיים גם המושג הקרוי "חזקת מסוכנות", אשר בבסיסה קיימת ההנחה שמרגע שקיימות ראיות לכאורה נגד אדם כי עבר עבירה של אלימות אז הוא הופך למסוכן לציבור ולבני משפחתו שנפגעו ממנו. במקרה כזה, הנטל להוכיח את ההיפך מוטל עליו ולא על רשויות התביעה. עובדה זאת יוצרת מצב מורכב מאוד עבורו, הן בגלל הצורך בהוכחה, אבל גם בגלל האפשרות לקבלת צווים שיפוטיים נגדו. קיימים שלושה כאלו המהווים סוג של הגנה ומתן "עזרה ראשונה" מאלימות ולמניעת הישנותה. מדובר על צו הרחקה, צו הגנה וצו למניעת הטרדה מאיימת.

בתי המשפט מחמירים בעונשים על עבירות אלו גם בגלל הצורך בהרתעה. מתברר כי בשנים האחרונות גוברת התופעה ויש צורך לעצור אותה באמצעים שונים כולל בענישה. לכן, קיימת סבירות רבה לקביעת עונשים של מאסר בפועל. בעיקר ובמיוחד, במקרים חמורים. ייצוג עורך דין יכול לסייע בכל שלב בתהליך וכמובן, בשיאו, בעת הייצוג בבית המשפט.

התנהלות בתי המשפט

מומלץ לקבל שירות מקצועי מ"סמי איליה משרד עורכי דין" בעל המוניטין בתחום. מנהלו בקיא מאוד בנושא ורכש את הידע הרב והניסיון העשיר מטיפולים במקרים מורכבים בתוך המשפחה, ובאחרים נוספים. השירות הינו מקיף וכולל יעוץ, ייצוג וליווי לאורך כל התהליך. הוא יינתן עם יחס אישי לכל לקוח. כל הקלה בעונש או אחרת יסייע מאוד לשקם את הלקוח בחייו  כולל באלו העתידיים.

עורך דין המתמחה בעבירות אלימות

עבירות אלימות

עבירות אלימות, נחשבות לחמורות בעיני רשויות החוק והאכיפה. הסיבות הן עקב פגיעה בזולת, במדינה, במרקם החברתי ועוד. מדובר על סוגי עבירות שחלקן כלכליות ואחרות של אלימות נגד הזולת. נגד כל חשוד בעבירות כאלו, מתחיל תהליך שמתחיל בחקירות משטרתיות ובהמשך הגשת תביעה ודיונים בבתי משפט. "סמי איליה משרד עורכי דין" מתמחה בנושא וניתן לקבל ממנו מידע רב.

עבירות אלימות – מחייבות ליווי עורך דין

עבירות אלימות משפיעות לרעה על מהלך החיים של העובר אותן. מעצר החשוד או הזמנתו לחקירה מתבצעים לאחר תפיסתו בעת ביצוע העבירה או לאחר שמצטברות נגדו ראיות משמעותיות. החקירות המשטרתיות עלולות להיות מלוות במעצר ארוך בבית כלא או לחילופין במעצר בית. החקירות יכולות להפליל אותו ולשמש נגדו בהמשך. מומלץ לקבל ייצוג כבר בשלבים הראשונים. עו"ד פלילי יכול לנסות להקל בתנאי המעצר, לקצרן ועוד. הוא יכול לבדוק את נסיבות המעצר ולהגיע למסקנה כי לא התבצע בצורה חוקית, שהראיות אינן מספקות עילה. בנוסף, הוא יכול לייעץ לקראת החקירות ולתדרך את הלקוח לגבי מה מותר או אסור לו לומר בהן ועוד.

כאשר התיק מגיע לפרקליטות לצורך קבלת החלטה לגבי סגירתו או העברתו לבית המשפט, יכול עורך הדין הפלילי להתדיין עימם בניסיון להגיע להסדרים מותנים בהם יתחייב הלקוח על דברים שונים בתמורה לסגירת התיק, לאי רישום פלילי ולהימנעות מהגעה לבית משפט. ההסדרים הללו מקובלים בעבירות צווארון לבן כמו נטילת שוחד, הלבנת הון, התחמקות ממיסים ועוד. גם בעבירות אלימות כגון גניבה, הוצאת דיבה ואחרות ניתן להגיע אליהן. בעבירות אלימות קשות כמו: הטרדות מיניות, רצח, שוד ועוד, יש קושי רב יותר להשגת הקלות מעין אלו.

דיון מול הפרקליטות

"סמי איליה משרד עורכי דין" הינו בעל מוניטין מוכח ומומלץ לקבל שירותיו הנאמנים, הכוללים ייעוץ, ייצוג וליווי כללי. הוא מכיר היטב ולעומק את כל מערכות האכיפה והשיפוט ויכול להתנהל מולן היטב. זיכוי ייחשב להצלחה אבל כל הקלה תסייע מאוד ללקוח ולבני משפחתו החווים תקופה קשה ומורכבת מאוד. הצלחה תובילו לחיים חדשים ותסייע רבות בשיקום.

<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/page.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fsi.law.co.il%2F&tabs=timeline&width=375&height=250&small_header=false&adapt_container_width=true&hide_cover=false&show_facepile=true&appId" width="375" height="250" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowTransparency="true"></iframe>

14 + 2 =