בחרו עמוד

סמי איליה משרד עו"ד

Samy Ilia, Law Office
עורך דין מעצרים

צרו איתנו קשר

077-2015483

דרך יפו 51, חיפה 3341211

  

עו"ד סמי איליה

בעל ניסיון מיוחד רב ומוכח בתחום דיני משטרת ישראל, חקירה פלילית וביטחונית, שיטות חקירה בישראל, קהיליית הביטחון התביעה הפלילית בישראל והמשפט הפלילי.

חשיבות שכירת שירותי עריכת דין פלילית בשלב המעצר, שכן השפעה רבה לייצוג בענייןזכויות וחובות העצור בין אם מדובר במעצר לימים או בשלב מתקדם עד לסיום ההליכים בטרם הוגש כתב אישום על ידי התביעה.
שלב המעצר בטרם הוגש כתב אישום מכונה גם שלב "מעצר הימים" וזאת על שום שהארכת מעצר בשלב זה תעשה לימים ספורים בכל הארכת מעצר ועד למקסימום של 30 ימי מעצר רצופים.
חשיבות שכירת שירותי עריכת דין פלילית בשלב זה נעוצה בעובדה שלרוב, התביעה תהסס בטרם תחליט להגיש כתב אישום פלילי כנגד אדם אשר עורך דינו הפלילי הצליח לשחרר את מרשו בשלב מעצר הימים. העורך הדין הפלילי המיומן גם יוודא כי במידה והחליטה התביעה בסופו של דבר שלא להגיש כתב אישום כנגד אדם, כי עילת סגירת התיק תהיה מחוסר אשמה פלילית, דבר שימנע כל רישום במרשם הרלבנטי לאותו אדם. לכן, קיימת חשיבות לשכור שירותי עריכת דין פלילית.
במידה והתביעה החליטה בסופו של דבר להגיש כתב אישום, הרי שלרוב היא תגיש לבית המשפט הדן באישום, בקשה כי הנאשם ישהה במעצר עד תום ההליכים המשפטיים בעניינו.
התנאים לאורם יחליט בית המשפט האם לעצור נאשם עד תום ההליכים הינם קיומן של ראיות לכאורה להוכחת האשמה, קיומה של עילת מעצר, העדר חלופת מעצר וכי הנאשם ייוצג ע"י סניגור או שהנאשם הודיע שברצונו לא להיות מיוצג. עורך דין פלילי מיומן יעשה כל שלאל ידו בכדי לשחרר את מרשו גם לאחר שהוגש כנגדו כתב אישום.
עורך דין פלילי סמי איליה מייצג לקוחות בבתי המשפט במקצועיות ותוך שימוש בנסיונו, לאורך כל הליך המעצר החל מהחקירה הראשונה על ידי המשטרה ועד להליכים בהם מתבקש מעצר עד לתום ההליכים הפליליים.

<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/page.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fsi.law.co.il%2F&tabs=timeline&width=375&height=250&small_header=false&adapt_container_width=true&hide_cover=false&show_facepile=true&appId" width="375" height="250" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowTransparency="true"></iframe>

7 + 8 =